вівторок, 6 вересня 2016 р.

Мої літні канікули

Максимко Добровольський
Мої канікули почались з поїздки до Києва. Потім  я допомагав бабусі в селі по господарству. Ходив на рибалку з друзями .


         
                     

                      Дмитрик Колосович
Літо найкраща пора року. Я із своїми друзями плавав на катері,

їздив з батьками до Києва,там відвідав Київський зоопарк,був у Михайлівському Соборі,на площі Незалежності,був біля меморіалу Батьківщина -Мати дуже вражений величі цієї стели,відвідав памятку архітектури "Золоті Ворота",катався на метро,ця прогулянка мені дуже сподобалась.

Відпочивав у заміському комплексі "Батерфляй" (Вінницький р-н) Багато часу проводив із своєю бабусею і молодшим братом,навчився їздити на сігвеї,отримав величезне задоволення від літніх канікул. З гарним настроєм прийшов до школи.





Дашуля Юра
Літо було веселим.

Вадимко Сольський
   Літо моє виявилось щедрим на пригоди та незабутні враження! В ці прекрасні дні було все : і
відпочинок за містом


і активні заняття футболом на нашій рідній Вінницькій «Ниві»
і купання в теплих хвилях лагідного Азовського моря…

Літо моє було чудовим і радісним! Я сподіваюсь,що отриманого позитиву та енергії мені вистачить на увесь новий навчальний рік!

Немає коментарів:

Дописати коментар