субота, 3 вересня 2016 р.

Мої літні канікули

Анюта Коновальчук
На канікулах я з батьками дуже багато відпочивала на природі. Але найбільше мені запам'яталася рибалка, тому що на першій своїй рибалці я зловила не просто рибку, а величезного рака!

Дмитрик Вітюк
Свої перші літні канікули я провів чудово. Ми їздили у село до бабусі. Я дуже люблю гостювати у неї. Там ми з батьками ходили на рибалку та у ліс збирати ягоди і гриби. Пізніше ми усією сім'єю поїхали на відпочинок в Одесу. Погода була чудова, тож ми засмагали, досхочу купалися, будували замки з піску. А головне я вперше катався на банані та стрибав з нього. Ми шукали під каменями крабів та спостерігали у воді за невеличкими прозорими медузами. Все це
 було таким веселим та незвичним. Думаю, що навчальний рік буде також цікавим.

Немає коментарів:

Дописати коментар