понеділок, 5 вересня 2016 р.

Мої літні канікули

Неклюдова Веронічка
Мої  перші літні канікули розпочалися з поїздки до Одеси. Звичайно, головна частина цієї подорожі – море. Але я також побувала в Музеї цікавої науки та на екскурсії в Одеській кіностудії ім. О. Довженка. 
            У Вінниці я ходила до дитячого табору, де ми гралися, влаштовували пікніки, походи на річку, вивчали англомовні пісні.
            В серпні я їздила в село до прабабусі Марії та прадідуся Івана. Допомагала їм по господарству, багато часу проводила на свіжому повітрі, каталася з друзями на велосипеді.   
   
            Літо – чудова пора! Бажаю всім цікавого навчального року та з нетерпінням чекаю на нові канікули!

Катюша Огороднічук
Мені сподобались мої перші літні канікули. Влітку я відпочивала на морі з мамою і татом. Я навчилась плавати і трішки пірнати. А ще з батьками ми виїжджала на берег Південного Бугу. Тато ловив рибу,  а ми з мамою готували смачні страви на вогнищі. Про бабусь і дідуся теж не забула, і гостювала у них майже половину літа. Мені дуже сподобався мій літній відпочинок.

Богданчик Бугаєв

Немає коментарів:

Дописати коментар