четвер, 7 травня 2020 р.

5 день, 31 тиждень

Доброго ранку, любі мої розумники і розумнички. Дякую вам і вашим батькам за вчорашній день. Побачення з вами принесло багато позитивних емоцій. Сподіваюсь, ви теж були раді побачити один одного. А тепер до справи. Сьогодні ми опрацьовуємо останній день тижня. Чекаю на вашу відмінну роботу. Всі відео і аудіоматеріали ви можете знайти за цим посиланнямhttps://drive.google.com/drive/folders/1URdadDAX0lCCQHGBq4rv3xEPvC-3aviY?usp=sharing

А розпочати цей день я хочу дещо незвично. Сьогодні наша країна відзначає День пам'яті і примиринення. Що ж це за день такий?

З кожним роком людей, які захищали нашу країну в ті далекі роки, стає все менше. Але пам'ять про них живе. Коли я була маленька, про ту війну ми могли дізнатись з розповідей наших бабусь і дідусів. Моя бабуся приходила до мене в школу, і я дуже пишалась нею. Я пишаюсь нею і зараз. 

Я у світі. Узагальнення з теми "Жива природа"

Прочитайте повідомлення Центаврика, познач правильні твердження зеленим кольором, а хибні - червоним. Перевір себе

Переглянь презентацію. Склади схему "Ознаки організмів"

Розглянь малюнки. Напиши, до яких груп належать зображені організми


Об'єднай назви предметів у дві групи. Розглянь зображення рослини. Спробуй визначити її органи у вправі https://learningapps.org/4780384. А тепер підпиши у зошиті. Перевір себе

Пригадай класи тварин, виконай завдання 7 https://learningapps.org/display?v=pi1m2orrk20

На тебе чекають Зоряні перегони, а я чекаю на результати в групі.

Математика. Повторення вивченого за рік

Попрацюй в будинку «Числа від 1 до 100».

З.2.:1, 11, 15, 18, 19, 31, 41, 51, 71, 73, 100

З.4. Знайди закономірність і продовж ряд 70; 59 + 5; 80; 49 + 6; 90; 39 + 7.

Заповни математичний ланцюжок.

Допоможи Хвалькові знайти невідоме число.Пригадай правила:  Щоб знайти відємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник.
    56 - х = 22             х - 32 = 64    

     х = 56 - 22             х = 64 + 32  

     х = 34                    х = 96



Розв'яжи задачу

Розв'язання

 n - 7 (шп.)

Відповідь: на  n - 7 шпаківень більше виготовив Сергійко, ніж Юрко.

А тепер Великі перегони. Обери автомобіль і за 4 хв. обчисли вирази. Результати чекаю у нашій групі. 


Українська мова. Повторення вивченого. Нижнє з'єднання букв 

Відеоурок ви знайдете за цим посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=CILNHYrZIZs&feature=emb_logo

Познач букви,до яких застосовують нижнє з'єднання.(Б)Визнач і запиши в дужках кількість букв і звуків у словах. Перевір:День (4 букви, 3 звуки), земля ( 5 букв, 5 звуків), п'ять (4 букви, 4 звуки), під'їзд ( 6 букв, 7 звуків).

Пригадай правило про апостроф, перевір себеhttps://learningapps.org/7752369

Допоможи Незнайкові виправити помилки. Поділи слова для переносу, запиши у дві колонки.

Пригадай правило про види речень за метою висловлювання. Склади і запиши по два речення кожного виду. Сфотографуй сторінку і надішли мені.


Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко "Незвичайні пригоди в лісовій школі"

Прочитай продовження казки , перевір, чи був ти уважним

Код доступу 917188
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Завершити сьогоднішній день я теж хочу незвично. Справа в тому, що 10 травня вся Україна святкуватиме День матері. Ваші матусі найкращі у світі. Тому я пропоную, щоб кожен в цей день сказав своїй мамі якомога більше приємних слів. І не тільки. Ви можете порадувати її своєю творчістю. Оберіть листівку за вашим смаком, зробіть її і подаруйте найріднішій людині у світі.

Гарних вихідних!Зустрінемось у вівторок.

Немає коментарів:

Дописати коментар