неділя, 26 квітня 2020 р.

70 день

Доброго ранку, дорогі мої учні. Ми розпочинаємо новий робочий тиждень. Хочу подякувати за вашу чудову роботу на попередньому тижні, я вами пишаюся. Але ще більшу подяку хочу висловити вашим батькам. Адже протягом всього карантину вони допомагають вам отримувати нові знання, підтримують у вашому прагненні стати успішними, завжди поруч з вами. 
Новий тиждень буде дещо незвичним. Протягом цього часу я пропоную завершити нашу роботу у всіх зошитах, а також попрацювати над закріпленням отриманих знань.
Отже, сьогодні опрацьовуємо останній 70 день 30 тижня, матеріали до якого ви можете знайти за цим посиланнямhttps://drive.google.com/drive/folders/1_AwtXiPuyI0I4FSBxOOjO-I1vxmXPnsl?usp=sharing

Нумерація двоцифрових чисел. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Попрацюй з будинком чисел за завданнями зошита.

Пригадай переставний закон додавання, скористайся ним для виконання завдання.

Вивчи таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 з переходом через десяток. Пригадай назви компонентів дій додавання і віднімання. Повправляйся https://learningapps.org/display?v=p7byqd4g220

 Пригадай правило про знаходження невідомого від'ємника: щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

 Допоможи Хвалькові розв'язати рівняння: 

12 - х  = 3              11- х = 2

 х = 12 - 3              х = 11 - 2

 х = 7                      х = 9

Повтори правило  віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Застосуй його при виконанні завдань.

Пригадай, що ти знаєш про грошові одиниці, заповни таблицю.

Перевір, чи добре ти знаєш вивчені типи задач.https://learningapps.org/display?v=pedxu9haj20

Пригадай правило про задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Розв'яжи таку задачу в зошиті. 

Л. - ? н.
Вз. - 12 н.
З. - 30 н.
                  Розв'язання
12 + 30 = 42 (н)
Відповідь: 42 намистинки було в коробці спочатку.

Перш, ніж перейти до креслення відрізків, пригадай геометричні фігуриhttps://learningapps.org/8392353

Накресли відрізок за завданнями зошита.

Закріпи отримані знання у Великих перегонах і надішли фото в групу.

Самостійна робота 3 з української мови

Дорогі діти, сьогодні ви продовжите виконувати самостійну роботу з української мови.

Ви чудово впорались з попередніми роботами. Сподіваюсь, і ця робота буде чудовою.

Будьте дуже уважні! Вам потрібно продемонструвати свою старанність, уважність і виконати все якнайкраще. А фото вашої роботи це продемонструє. Чекаю з нетерпінням.

А тепер виконайте завдання Незнайка, Фотоапаратика і Поспішайка.

Закріпити свої знання ви можете за цим посиланнямhttps://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/209-zavdannia-dlia-1-klas-ukrainska-mova-chytannia-30-i-tyzhden-66-i-den

Алфавіт. Звуки /а/, /йа/, букви Яя. Всеволод Нестайко "Незвичайні пригоди в лісовій школі"


Попрацюй з будиночком Алфавіт:

- запиши літеру, якої не вистачає;

 - розфарбуй улюбленим кольором  букви, перед якими ставимо апостроф;

 - розфарбуй  букву, яка не позначає жодного звука;

 -розфарбуй  букву, що завжди позначає м'який приголосний звук.

Перевір себе: я, ю, є, ї ,ь, й.

Розмісти слова в алфавітному порядку. Виконай вправу "Фотоапарат", "Пісенька складів", "Сорока-черепаха".

Прочитай продовження казки Всеволода Нестайка "Незвичайні пригоди в лісові школі". Пропоную тобі певірити свої знання https://naurok.com.ua/test/nezvichayni-prigodi-v-lisoviy-shkoli-303435.html , попрацюй у розділі "тестування". Зроби скріншот свого результату і надішли у Вайбер.

Гарного дня! Успіху у вашій роботі!

Немає коментарів:

Дописати коментар