середа, 31 серпня 2016 р.

Мої літні канікули

Довбищук Сашко
Перші мої літні канікули були сповнені 
гарними емоціями, пригодами і незабутніми враженнями.  
        Ми з родиною влаштовували пікніки на природі, ходили в кіно, активно вболівали за вінницьку футбольну команду «Нива», відпочивали на Чорному морі.

Я повний сил та емоцій, готовий до навчання.


Агапов Вова

Моє чудове літо
Мої літні канікули були дуже цікаві та насичені різними пригодами і подорожами.
На початку літа я був у селі,  де чудово провів час. З дідусем ходив на рибалку, відпочивав на озері, катався на своєму новому гірському байку. Я завжди допомагав бабусі і вона казала, що я її найкращий помічник.
Наступна моя подорож була до моря. Там я не тільки оздоровився та відпочив, а й приймав участь у іграх, танцях, конкурсах та отримав диплом «Народний артист» за гумореску.
                                             
Найбільше враження залишила подорож до тата на роботу, де я був інструктором з активного відпочинку. Я навчився розкладати намет, готувати смачну їжу на багатті, сплавлятись по порогам на надувній байдарці та паритись у туристичній бані.
  

Це було чудове та незабутнє літо. Сподіваюсь, що наступні канікули будуть ще кращими та активнішими.

Немає коментарів:

Дописати коментар